Salta al contingut principal

Cau 19/12

 Hola cucarells!

Aquest cop farem la sortida d'hivern al Milpins, l'horari serà de 10 a 17:30 hores de dissabte. 

Cal portar: 

- Roba per a caminar . 

- Un pinzell. 

- Esmorzar. 

- Dinar. 

- Berenar. 

- Aigua. 

- És important no portar molt pes a la motxilla ja que caminarem.  


Prepareu-vos... ens han demanat la vostre ajuda! 

Fins dissabte cucarells!

  




Comentaris