Salta al contingut principal

SORTIDA 16-17 Abril

BONDIAAAA CUKISSS US DEIXO LA INFO PER LA SORTIDA D'AQUEST CAP DE SETMANA 

Anirem a La Roca del Vallès caminant així que és important anar adequadament equipats:
- botes de caminar
- cantimplora
- fruita, fruits secs o barreta energètica per agafar forces A MÀ (que no estigui no  baix de tot de la motxilla I que ELS nens ho tinguin localitzat)

Quedem a les 10.30h del MATÍ dissabte 16 d'Abril a l'estació de busos Sagalés de Granollers. I arribem a les 11.53h Diumenge al mateix lloc.

Cal PORTAR:
- Dinar de dissabte
- Berenar de dissabte
- Sopar de dissabte
-  plats gots I coberts (NO ESMORZAR DE DIUMENGE)

Comentaris