Salta al contingut principal

SORTIDA 20 21 DE FEBRER

HOLA A TOTHOOOOOOOOOOM

Aquest cap de setmana tenim sortida!!!!!!!!! Els Menairons ens acompanyaran! Quedarem a les 12h a l estacio de tren Granollers Centre el dissabte i tornem diumenge al mateix lloc a les 13h. Anirem a Llinars! Us esparem a toooooots

Fins dissabte cukiiiiiis

Comentaris