Salta al contingut principal

Festa de Passos

Bon dia a tothom,

Com tots deveu saber aquest cap de setmana és la última sortida del curs, és a dir, la Festa de Passos.

Dissabte hem quedat a les 15:00 h a l’estació de tren de Granollers-Centre i el tren surt a les 15:38 h. Aquesta última sortida anirem a Cardedeu.

És important que porteu sopar per a compartir. Estem agraïts dels menjars que heu dut per a compartir fins ara, però sisplau porteu només menjar per a vosaltres i per una persona més, perquè sinó acaba sobrant molt menjar.

Per acabar els haureu de venir a buscar diumenge a les 16:00 h a la plaça 11 de setembre.

Si necessiteu quelcom només ho heu de dir.


Sempre a punt!! 

Comentaris